Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Vedni aktiven

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Ni piškotkov za prikaz.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Ni piškotkov za prikaz.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Ni piškotkov za prikaz.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Ni piškotkov za prikaz.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Ni piškotkov za prikaz.

-15%

Pogib in počas

Izvirna cena je bila: €5,00.Trenutna cena je: €4,25.

Minus Quantity- Plus Quantity+
Najnižja cena zadnjih 30 dni: 4,25 Šifra: 5105 Kategorija:
Avtor: Stojan PELKO in Andrej ŠPRAH
Leto: 1997

Delo združuje dve monografski študiji, dva avtorska pristopa k analizi fenomena “Wima Wendersa”. V prvem delu se Pelko skozi tri predavanja (ali morda seminar v lacanovski konotaciji) ubada z dialektičnim poslanstvom, ki mu nalaga naučiti ljudi gledati film. Z akademsko nevzvišenostjo ugotavlja, da je mogoče uriti pogled, in sicer premišljeno, reflektirano, namreč skozi zgodovino filma. Te ambicije avtor seveda nima, ukvarja se z enim avtorjem, ki mu je zavezan z umom, srcem, očmi in ušesi in na podlagi konceptualnih opor, ki mu jih nudi njegova avtoriteta sama, Gilles Deleuze. Kakor je seveda odločitev za analizo (in užitek ob njej) Wima Wendersa lahko povsem avtorjeva subjektivna naslada in odločitev, jo je prav lahko tudi “od zunaj” utemeljiti: Wendersove podobe načenjajo čas, krčijo prostor-teritorij, gospodarijo s pogledom. Šprah se v svojem eseju o istem avtorju loteva le dveh njegovih filmov (Stanje svari in Zgodba o Lizboni), skozi njuno analizo pa preide pot od zadnjih vzdihov estetike modernizma do pravega postmodernizma, videnega kot dokumentarec. Za prvi film velja, da je “film o filmu” par exellence, kar je pravzaprav tudi Zgodba o Lizboni, ki pa jo vseeno označujejo za “film o nemožnosti filma”. Razpravama je dodana izčrpna Wendersova filmografija.

Nakupovalna košarica
Pogib in počas
Izvirna cena je bila: €5,00.Trenutna cena je: €4,25.
Minus Quantity- Plus Quantity+